bezoekersbeheer

Mogelijkheden

Een aantal mogelijkheden op een rij:

BHV functie:
met één druk op de knop een overzicht van alle aanwezige bezoekers.

Aanmelden bezoekers:
netwerk (TCP/IP), intranet, internet, MS Outlook en MS Excel.

Zelfaanmelding:
bezoekers kunnen zichzelf aanmelden (selfservice Check-in) o.a. middels touchscreen.

Onbemande receptie:
toegang verlenen aan bezoekers zonder receptie of beveiligingsmedewerkers.

Toegangsbeheer:
aansturen tournikets, slagbomen, toegangspoortjes en deuren.

Identificatie:
afdrukken (gepersonaliseerde) bezoekerspassen,foto-ID passen en parkeerkaarten.

RFID:
gebruik RFID kaarten en contactloze kaartlezers (125 KHz en 13,56 MHz).

Barcode:
gebruik barcode kaarten en (draadloze) barcodeapparatuur.

Biometrie:
gebruik vingerscan en gelaatsherkenning voor snelle en veilige toegang.

Databases:
MS Access, MS SQL Server en Oracle.

Legitimatie verificatie:
inlezen paspoort- en rijbewijs gegevens en controle van document op echtheid.

Rapportage:
uitgebreide rapportage en (grafische) statistieken.

Notificatie:
automatisch bellen contactpersonen (VoIP), bezoekbevestigingen via e-mail, etc.

Toegangsbeleid:
bezoekers accorderen en screenen, toekennen toegangsniveaus,etc.

Veiligheid:
afdrukken en registreren van veiligheidsvoorschriften en bezoekersreglementen.

Asset management:
registratie van meegegeven attributen (veiligheidskleding,laptops, etc.)

Parkeerbeheer:
reserveren parkeerplaatsen, afdrukken uitrijkaarten,aansturen slagbomen, etc.

Reserveren:
reserveren vergaderzalen, presentatieruimten, projectoren (beamers), etc.

Mobiele kaartcontrole:
gebruik draadloze scanapparatuur (RFID, barcode), PDA’s, etc.

 

Sluiten

!Let op: De website van G10 maakt gebruik van cookies. Meer informatie.