bezoekersbeheer

Bezoekersbeheer

OSP1027Wat is bezoekersbeheer?
Het beheren en controleren van het volledige traject van alle externe personen die een bedrijf, terrein of gebouw bezoeken. Dit traject begint bij het maken een bezoekafspraak en eindigt bij het fysiek vertrek van de bezoeker(s).

Waarom bezoekersbeheer?
Het invoeren van een efficiente oplossing voor bezoekerbeheer zorgt voor; een verbetering van de beveiliging en een compleet overzicht van alle externe mensen die een bedrijf, terrein of gebouw bezoeken. Dit resulteert in een optimaal bezoekersoverzicht voor receptie- en beveiligingsmedewerkers.

Veel organisaties maken nog gebruik van papieren registratieformulieren om bezoekers handmatig in te schrijven.
Dat is tijdrovend en zorgt, in geval van een calamiteit, voor een omslachtig (en soms onleesbaar) overzicht van de aanwezige bezoekers.

U wilt:

  • dat uw receptie of toegangspoort omgeving professionaliteit uitstraalt.
  • dat uw bezoekers als gasten worden ontvangen en behandeld.
  • het receptieproces versnellen en bezoekers herkenbaar maken.
  • uw bezoekers een (persoonlijke) bezoekerspas meegeven die past bij de uitstraling van uw organisatie.
  • weten wie er in uw gebouwen en op uw terreinen rondlopen en of zij hier wel thuishoren.
  • wachtrijen bij de receptie of toegangspoort voorkomen.
  • uw bezoekers snel en efficiënt toegang kunnen verlenen.
  • uw bezoekers op de hoogte brengen van de geldende veiligheids- en/of hygiëne voorschriften.


Ons GuestManager© bezoekersbeheer systeem biedt hiervoor de juiste oplossing.

Sluiten

!Let op: De website van G10 maakt gebruik van cookies. Meer informatie.